przyjazd 22 wrz 20
wyjazd 23 wrz 20
, Wrocław
NASZA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA z dnia 18.05.2020

NASZA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA z dnia 18.05.2020

03 sierpnia 2020

BEZPIECZNA LOKALIZACJA

  • jesteśmy zlokalizowani w środku miasta, ale w otoczeniu zieleni, przy rzece,  z daleka od miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii
  • w promieniu kilkuset metrów od obiektu nie ma żadnych zabudowań
  • powierzchnia przestrzeni wewnątrz budynku oraz wokół niego jest bardzo duża i pozwala zachować bezpieczne odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych

 

KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób

 

BEZPIECZNY OBIEKT

  • na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy
  • wszyscy Goście, pracownicy jak również dostawcy poddawani są tej samej kontroli temperatury
  • Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
  • przy każdym wejściu na teren obiektu dostępne są jednorazowe rękawiczki i płyn do dezynfekcji
  • każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę co 4 godziny podczas pełnienia obowiązków służbowych
  • w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa

 

KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób

 

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE

  • w obiekcie zainstalowany jest system sterowania instalacją cyrkulacyjną ciepłej wody użytkowej Danfoss. System stosuje najbardziej efektywną i jednocześnie najłatwiejszą do realizacji metodę dezynfekcji termicznej. Zastosowanie tej metody w odpowiedni sposób przy jednoczesnym wyposażeniu instalacji w system pełnej kontroli (MTCV+TVM+CCR) daje gwarancję korzystania z wody całkowicie pozbawionej bakterii i wirusów
  • regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
  • posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi, gdzie powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się

 

KORZYŚCI: stosowane technologie mają na celu dbanie o czystość i sterylność powierzchni, w których

przebywają Goście

 

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w różnych przestrzeniach hotelowych
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • w hotelowych przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
  • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych

 

OPIEKA MEDYCZNA

  • w hotelu dostępna jest apteczka, wyposażona w niezbędne środki ochrony zdrowia
  • personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
  • na życzenie Gości na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)
  • posiadamy na nowo opracowany hotelowy system ratownictwa medycznego

 

KORZYŚCI: szybka reakcja, fachowa opieka specjalistów

 

BEZPIECZNE WNĘTRZA

 

 

BEZPIECZNA RECEPCJA

  • recepcja została odgrodzoną osłoną z plexi,
  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach
  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
  • dezynfekujemy karty hotelowe zarówno przed wydaniem, jak i po odebraniu od Gości
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • przy stanowisku recepcyjnym znajduje się bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury - zachęcamy Gości do mierzenia temperatury zarówno podczas meldunku, jak i w trakcie pobytu
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

 

POKOJE

  • wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w przyłbice, maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel
  • pokoje przygotowywane są z pomocą oczyszczacza powietrza wyposażonego w filtr HEPA 12 lub HEPA 14
  • wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych zgodnie z procedurą do tego zdefiniowaną
  • w łazienkach pokojowych na suszarkach nadmuchowych umieściliśmy informację o zakazie ich używania

 

RESTAURACJA

  • codziennie wentylujemy restauracje przez co najmniej 1 godzinę
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • w trakcie śniadań strefa z bufetami została odgrodzona osłoną z plexi, wskazany przez Gościa asortyment na talerze nakłada kelner lub kucharz
  • proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika
  • proponujemy Gościom serwis śniadań bezpośrednio do stolika na tarasie letnim
  • śniadania serwowane mogą być w ofercie Room Service
  • przygotowaliśmy specjalne, szerokie menu śniadaniowe, wszystkie karty menu są dezynfekowane po każdym użyciu
  • dezynfekujemy stoliki w restauracji po każdym Gościu
  • stosujemy jednorazowe podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu
  • rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze i kelnerzy pracują w rękawiczkach, maskach lub przyłbicach
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

 

LOBBY BAR

  • przy barze znajdują się środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki
  • ograniczyliśmy liczbę Gości mogących korzystać z baru jednocześnie w celu zapewnienia odpowiedniej odległości
  • usunęliśmy hokery barowe
  • zapewniamy pełną obsługę kelnerską; kelnerzy i barmani są wyposażeni w maski ochronne, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki
  • dezynfekujemy stoliki w kawiarni po każdym Gościu
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

 

LETNI TARAS

  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki
  • zapewniamy pełną obsługę kelnerską
  • proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • dezynfekujemy stoliki po każdym Gościu
  • stosujemy jednorazowe podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze i kelnerzy pracują w rękawiczkach, maskach ochronnych lub przyłbicach
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

 

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne
  • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz dezynfekowane, również sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane
  • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości
  • nasz taras to przestrzeń konferencyjna o powierzchni 40m2

 

STREFA DLA DZIECI

  • przestrzenie i mebelki dedykowane dzieciom są dezynfekowane codziennie, również po zakończonej zabawie
  • zabawki, z których korzystają najmłodsi Goście, są dezynfekowane codziennie, również po zakończonej zabawie

 

SAUNA

  • sauna wynajmowana jest tylko dla jednej konkretnej grupy Gości wspólnie zakwaterowanych, podróżujących razem
  • przed wejściem do strefy SPA znajdują się medyczne środki do dezynfekcji
  • jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym seansie
  • klamki w drzwiach do gabinetów są każdorazowo dezynfekowane
  • gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu
  • w saunie Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku
  • sauna jest oczyszczana urządzeniem oczyszczającym z filtrami HEPA 12 w przerwach nocnych
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny

 

SPORT

  • wszyscy pracownicy wydający Gościom wynajmującym rowery wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe i jednorazowe maseczki
  • przestrzeń, w której przechowywane są rowery, jest dezynfekowana i wietrzona codziennie
  • wszystkie rowery są dezynfekowane przed i po każdym Gościu

 

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • co godzinę dezynfekujemy lobby, restauracje, punkty gastronomiczne, strefy ogólnodostępne i strefy spa
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych na każdym poziomie umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
  • co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach
  • wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
  • w hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo

 

KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie

 

Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do własnego stanu zdrowia prosimy o kontakt z infolinią NFZ 800 190 590. Do Państwa dyspozycji są również Pracownicy hotelu, którzy zapewnią Państwu całodobowe wsparcie.

Dyrekcja i Pracownicy hotelu

 

 

Zarezerwuj 10% taniej!
kod: HP
Zdjęcie prezentu
odbieraj zniżki i prezenty w programie HP PARK Szczegóły wkrótce
Newsletter
Wybierz hotel
  • HP Park Plaza Wrocław****
  • HP Park Olsztyn***
  • HP Park Poznań
przyjazd 22 wrz 20
wyjazd 23 wrz 20
zarezerwuj Wybierz hotel
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij