przyjazd 29 wrz 22
wyjazd 30 wrz 22
Hotel Wrocław
NASZA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

NASZA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

  1. HP Park Hotele
  2. Hotel HP Park Plaza Wrocław
  3. Hotel
  4. Aktualności
  5. Szczegóły aktualności
03 sierpnia 2020

BEZPIECZNA LOKALIZACJA

  • jesteśmy zlokalizowani w środku miasta, ale w otoczeniu zieleni, przy rzece,  z daleka od miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii
  • w promieniu kilkuset metrów od obiektu nie ma żadnych zabudowań
  • powierzchnia przestrzeni wewnątrz budynku oraz wokół niego jest bardzo duża i pozwala zachować bezpieczne odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych

 

KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób

 

BEZPIECZNY OBIEKT

  • na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy
  • wszyscy Goście, pracownicy jak również dostawcy poddawani są tej samej kontroli temperatury
  • Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
  • przy każdym wejściu na teren obiektu dostępne są jednorazowe rękawiczki i płyn do dezynfekcji
  • każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę co 4 godziny podczas pełnienia obowiązków służbowych
  • w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa

 

KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób

 

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE

  • w obiekcie zainstalowany jest system sterowania instalacją cyrkulacyjną ciepłej wody użytkowej Danfoss. System stosuje najbardziej efektywną i jednocześnie najłatwiejszą do realizacji metodę dezynfekcji termicznej. Zastosowanie tej metody w odpowiedni sposób przy jednoczesnym wyposażeniu instalacji w system pełnej kontroli (MTCV+TVM+CCR) daje gwarancję korzystania z wody całkowicie pozbawionej bakterii i wirusów
  • regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
  • posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi, gdzie powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się

 

KORZYŚCI: stosowane technologie mają na celu dbanie o czystość i sterylność powierzchni, w których

przebywają Goście

 

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w różnych przestrzeniach hotelowych
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • w hotelowych przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
  • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych

 

OPIEKA MEDYCZNA

  • w hotelu dostępna jest apteczka, wyposażona w niezbędne środki ochrony zdrowia
  • personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
  • na życzenie Gości na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)
  • posiadamy na nowo opracowany hotelowy system ratownictwa medycznego

 

KORZYŚCI: szybka reakcja, fachowa opieka specjalistów

 

BEZPIECZNE WNĘTRZA

 

 

BEZPIECZNA RECEPCJA

  • recepcja została odgrodzoną osłoną z plexi,
  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach
  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
  • dezynfekujemy karty hotelowe zarówno przed wydaniem, jak i po odebraniu od Gości
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • przy stanowisku recepcyjnym znajduje się bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury - zachęcamy Gości do mierzenia temperatury zarówno podczas meldunku, jak i w trakcie pobytu
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

 

POKOJE

  • wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w przyłbice, maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel
  • pokoje przygotowywane są z pomocą oczyszczacza powietrza wyposażonego w filtr HEPA 12 lub HEPA 14
  • wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych zgodnie z procedurą do tego zdefiniowaną
  • w łazienkach pokojowych na suszarkach nadmuchowych umieściliśmy informację o zakazie ich używania

 

RESTAURACJA I LOBBY BAR

  • restauracja i lobby bar serwują posiłki/napoje tylko do pokoi 
  • przygotowaliśmy specjalne, szerokie menu śniadaniowe, wszystkie karty menu są jednorazowe
  • rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze i kelnerzy pracują w rękawiczkach, maskach 
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku

 

 

LETNI TARAS – od dnia 17.10.2020 brak możliwości korzystania 

  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk i jednorazowe rękawiczki
  • zapewniamy pełną obsługę kelnerską
  • proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • dezynfekujemy stoliki po każdym Gościu
  • stosujemy jednorazowe podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze i kelnerzy pracują w rękawiczkach, maskach ochronnych lub przyłbicach
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

 

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE - od dnia 17.10.2020 brak możliwości korzystania 

  • regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne
  • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz dezynfekowane, również sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane
  • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości
  • nasz taras to przestrzeń konferencyjna o powierzchni 40m2

 

STREFA DLA DZIECI

  • przestrzenie i mebelki dedykowane dzieciom są dezynfekowane codziennie, również po zakończonej zabawie
  • zabawki, z których korzystają najmłodsi Goście, są dezynfekowane codziennie, również po zakończonej zabawie

 

SAUNA - od dnia 17.10.2020 brak możliwości korzystania 

  • sauna wynajmowana jest tylko dla jednej konkretnej grupy Gości wspólnie zakwaterowanych, podróżujących razem
  • przed wejściem do strefy SPA znajdują się medyczne środki do dezynfekcji
  • jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym seansie
  • klamki w drzwiach do gabinetów są każdorazowo dezynfekowane
  • gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu
  • w saunie Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku
  • sauna jest oczyszczana urządzeniem oczyszczającym z filtrami HEPA 12 w przerwach nocnych
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny

 

SPORT

  • wszyscy pracownicy wydający Gościom wynajmującym rowery wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe i jednorazowe maseczki
  • przestrzeń, w której przechowywane są rowery, jest dezynfekowana i wietrzona codziennie
  • wszystkie rowery są dezynfekowane przed i po każdym Gościu

 

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • co godzinę dezynfekujemy lobby, restauracje, punkty gastronomiczne, strefy ogólnodostępne i strefy spa
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych na każdym poziomie umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
  • co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach
  • wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
  • w hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo

 

KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie

 

Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do własnego stanu zdrowia prosimy o kontakt z infolinią NFZ 800 190 590. Do Państwa dyspozycji są również Pracownicy hotelu, którzy zapewnią Państwu całodobowe wsparcie.

Dyrekcja i Pracownicy hotelu

 

Zamów 10% taniej!
kod: newsletter
Zdjęcie prezentu
odbieraj zniżki i prezenty w programie HP PARK Szczegóły wkrótce
Newsletter
Wybierz hotel
  • HP Park Plaza Wrocław****
  • HP Park Olsztyn***
  • HP Park Poznań***
przyjazd 29 wrz 22
wyjazd 30 wrz 22
zarezerwuj Wybierz hotel

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez B&D Hotels S.A., Barska 28/30, 02-315, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane