BEZPIECZNA LOKALIZACJA
- jesteśmy zlokalizowani w środku miasta, ale w otoczeniu zieleni, przy rzece, z daleka od miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii
- w promieniu kilkuset metrów od obiektu nie ma żadnych zabudowań
- powierzchnia przestrzeni wewnątrz budynku oraz wokół niego jest bardzo duża i pozwala zachować bezpieczne odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych
KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób
BEZPIECZNY OBIEKT
- na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy
- wszyscy Goście, pracownicy, jak również dostawcy poddawani są kontroli temperatury
- Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
- przy każdym wejściu na teren obiektu dostępny jest płyn do dezynfekcji
- każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę co 4 godziny podczas pełnienia obowiązków służbowych
- w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa
KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE
- w obiekcie zainstalowany jest system sterowania instalacją cyrkulacyjną ciepłej wody użytkowej Danfoss. System stosuje najbardziej efektywną i jednocześnie najłatwiejszą do realizacji metodę dezynfekcji termicznej. Zastosowanie tej metody w odpowiedni sposób przy jednoczesnym wyposażeniu instalacji w system pełnej kontroli (MTCV+TVM+CCR) daje gwarancję korzystania z wody całkowicie pozbawionej bakterii i wirusów
- regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
- posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi, gdzie powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się
KORZYŚCI: stosowane technologie mają na celu dbanie o czystość i sterylność powierzchni, w których przebywają Goście
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
- zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w różnych przestrzeniach hotelowych
- zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
- w hotelowych przestrzeniach ogólnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
- zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
- zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych
OPIEKA MEDYCZNA
- w hotelu dostępna jest apteczka, wyposażona w niezbędne środki ochrony zdrowia
- personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
- na życzenie Gości na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)
- posiadamy na nowo opracowany hotelowy system ratownictwa medycznego
KORZYŚCI: szybka reakcja, fachowa opieka specjalistów
BEZPIECZNE WNĘTRZA
BEZPIECZNA RECEPCJA
- recepcja została odgrodzoną osłoną z plexi,
- recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach
- przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
- wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
- dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
- dezynfekujemy karty hotelowe zarówno przed wydaniem, jak i po odebraniu od Gości
- przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
- przy stanowisku recepcyjnym znajduje się bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury - zachęcamy Gości do mierzenia temperatury zarówno podczas meldunku, jak i w trakcie pobytu
- zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
- dezynfekujemy długopis po każdym użyciu
POKOJE
- po każdym pobycie okoje poddawane są kilkudniowej kwarantannie
- wietrzymy pokoje hotelowe po każdej kwarantannie przez co najmniej 15 minut
- każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
- pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w przyłbice, maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel
- pokoje przygotowywane są z pomocą oczyszczacza powietrza wyposażonego w filtr HEPA 12 lub HEPA 14
- wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych zgodnie z procedurą do tego zdefiniowaną
- w łazienkach pokojowych na suszarkach nadmuchowych umieściliśmy informację o zakazie ich używania
- podczas pobytu dłuższego niż 1 doba, pokoje nie są sprzątane. Gość może zmienić pokoj na czysty w dowolnym momencie po uplynięciu pełnej doby lub skorzystać z donoszonych do pokoju artykulów wymienianych na bieżąco, np. ręczników
RESTAURACJA I LOBBY BAR
- restauracja i lobby bar serwują posiłki/napoje tylko do pokoi
- przygotowaliśmy specjalne, szerokie menu śniadaniowe, wszystkie karty menu są jednorazowe
- rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
- wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
- kucharze i kelnerzy pracują w rękawiczkach, maskach
- zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
- zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku
LETNI TARAS – do odwołania brak możliwości korzystania
PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE - do odwolania brak możliwości korzystania
STREFA DLA DZIECI
- przestrzenie i mebelki dedykowane dzieciom są dezynfekowane codziennie, również po zakończonej zabawie
- zabawki, z których korzystają najmłodsi Goście, są dezynfekowane codziennie, również po zakończonej zabawie
SAUNA - do odwołania brak możliwości korzystania
SPORT
- wszyscy pracownicy wydający Gościom wynajmującym rowery wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe i jednorazowe maseczki
- przestrzeń, w której przechowywane są rowery, jest dezynfekowana i wietrzona codziennie
- wszystkie rowery są dezynfekowane przed i po każdym Gościu
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- co godzinę dezynfekujemy lobby, restauracje, punkty gastronomiczne, strefy ogólnodostępne i strefy spa
- w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych na każdym poziomie umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje, jak poprawnie myć dłonie
- co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach
- wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
- przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
- ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
- w hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo
KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie
Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do własnego stanu zdrowia prosimy o kontakt z infolinią NFZ 800 190 590. Do Państwa dyspozycji są również Pracownicy hotelu, którzy zapewnią Państwu całodobowe wsparcie.
Dyrekcja i Pracownicy hotelu