Check-in 19 Nov 25
Check-out 20 Nov 25
  • The best price exclusively on our website

Regulamin hotelu

  1. HP Park Hotele
  2. Poznan HP Park Hotel
  3. Hotel
  4. Regulamin hotelu

Regulamin Hotelu HP Park

Regulamin Hotelu HP Park w Poznaniu

  1. Pokoje w hotelu wynajmowane są na doby. W przypadku, gdy goście nie określili czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego.
  3. Goście, którzy mają zamiar przedłużyć swój pobyt w hotelu uprzejmie proszeni są o zgłoszenie tego faktu w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajęcia pokoju. Rezerwacje są przedłużane w zależności od dostępności pokoi.
  4. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług gościom naruszającym tę zasadę.
  5. Osoby odwiedzające Gości hotelowych po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się
    w recepcji na podstawie dowodu tożsamości.
  6. Serwis sprzątania w pokojach zapewniamy w godzinach od 8:00 do 16:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszenie na drzwiach tabliczki „proszę nie przeszkadzać”.
  7. Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w depozycie w recepcji. Odpowiedzialność hotelu jest ograniczona w przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza depozytem recepcji.
  8. Przedmioty pozostawione przez Gości w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę i koszt Gości pod wskazany przez nich adres. Hotel przechowuje wszystkie przedmioty pozostawione przez Gości przez okres 1 miesiąca od dnia wyjazdu Gościa. Nie przechowuje się bielizny osobistej.
  9. Goście mają obowiązek zgłosić wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu niezwłocznie po ich stwierdzeniu. Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia elementów wyposażenia hotelu powstałe z ich winy lub
    z winy osób ich odwiedzających. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub zniszczeń mienia hotelowego, powstałych w trakcie pobytu Gościa lub ujawnionych po jego zakończeniu, Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kosztami ich naprawy, usunięcia lub wymiany.

Koszty te zostaną ustalone na podstawie:

  • faktycznej wyceny przywrócenia uszkodzonego mienia do stanu pierwotnego,
  • kosztów zakupu nowego sprzętu lub wyposażenia w przypadku niemożności naprawy lub nieopłacalności naprawy,
  • przedstawionej faktury zakupu, naprawy lub kosztorysu od zewnętrznego wykonawcy.

Obciążenie może nastąpić poprzez doliczenie należności do rachunku Gościa lub w przypadku jego wyjazdu, poprzez obciążenie karty płatniczej, którą Gość zagwarantował rezerwację lub w drodze odrębnego wezwania do zapłaty.

 

 

  1. Goście hotelowi ponoszą pełną odpowiedzialność finansową za:
  • ponadstandardowe sprzątanie pokoju lub pozostałych części hotelu czyli wynikające
    z zanieczyszczenia np. wymiocinami przez Gości Hotelu, osoby odwiedzające Gości lub towarzyszące Gościom zwierzęta

W przypadku stwierdzenia w/w Hotel doliczy do rachunku końcowego Gościa kwotę 500 PLN za ponadstandardowe sprzątanie jednego pomieszczenia.

  1. Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz zamówione
    w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienia.
  2. Parkowanie samochodu na terenie hotelu jest dozwolone tylko w miejscach do tego wyznaczonych i płatne według cennika. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju,
    a mogących stanowić źródło zagrożenia pożarem.
  4. Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia. Złamanie zakazu wiąże się z doliczeniem do rachunku Gości kwoty w wysokości 500 PLN. Na terenie Hotelu znajdują się wyznaczone strefy dla osób palących. Informacja o tych miejscach znajduje się w recepcji.
  5. Hotel dopuszcza możliwość pobytu Gości wraz ze zwierzęciem (pies, kot) po uprzednim zgłoszeniu takiego pobytu oraz uiszczeniu opłaty. Pobyt Gości ze zwierzęciem nie jest dozwolony w pokoju Junior Sute i Apartamencie.
    Warunki pobytu ze zwierzęciem w hotelu:
  • Dokumenty: Gość ma obowiązek posiadać i na żądanie okazać Recepcji aktualną książeczkę zdrowia (z dowodem szczepień) lub paszport zwierzęcia.
  • Pozostawienie w pokoju: Pozostawiając zwierzę samo w pokoju, Gość musi wywiesić na drzwiach zawieszkę informującą personel o jego obecności.
  • Odpowiedzialność: Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę na mieniu hotelowym oraz na zdrowiu innych Gości i pracowników Hotelu.
  1. Każdorazowo opuszczając pokój Goście powinni sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Administratorem danych osobowych zebranych od Gości jest: B&D Hotels S.A. z siedzibą
    w Warszawie, ul. Grzymalitów 17, 03-141 Warszawa. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iodhp@hotelepark.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu:
  • planowania i zarządzania realizacją usług, przetwarzania płatności, przeprowadzania czynności rachunkowych, rewizyjnych, rozliczeniowych oraz windykacyjnych;
  •  rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz świadczenia zamówionych usług;
  • rozstrzygania sporów, dochodzenia realizacji naszych umów oraz wykazywania zasadności, wniesienia lub obrony roszczeń;
  •  zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi np. dotyczącymi prowadzenia dokumentacji sprzedaży do celów podatkowych lub wysyłania powiadomień oraz innych informacji tak jak wymaga tego prawo.
  1. W przypadkach, w których została wyrażona zgoda, dane osobowe są przetwarzane także
    w celu otrzymywania ofert, innych informacji dotyczących usług (w tym poprzez newslettery marketingowe) oraz informacji na temat planowanych wydarzeń.
  2. Dane osobowe nie będą przetwarzane do podejmowania jakichkolwiek automatycznych decyzji lub tworzenia profili innych niż opisane powyżej.
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zgodnie
    z którym przetwarzanie jest niezbędne do realizacji lub konieczne do wypełnienia zobowiązań prawnych Spółki albo jest niezbędne do celów uzasadnionego interesu Spółki,
    pod warunkiem, że interesy lub podstawowe prawa i wolności Gościa nie okażą się nadrzędne; przetwarzanie może się opierać również na zgodzie Gościa, jeśli jednoznacznie została ona udzielona.
  4. Zbieraniu i przetwarzaniu podlegają w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
  • Informacje kontaktowe – takie jak pełne imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres email;
  • Dane płatnicze – takie jak konieczne dane do przetwarzania płatności oraz zapobiegania oszustwom, w tym numery kart kredytowych, debetowych i płatniczych, numery kodów zabezpieczających oraz inne informacje związane
    z fakturowaniem;
  • Pozostałe Dane Osobowe – możemy zwrócić się z prośbą o udzielenie nam informacji na temat daty urodzenia, zwyczajów lub preferencji np. w celu wysłania wiadomości z życzeniami; udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji.
  1. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług. Dane osobowe nie będą przetwarzane na terenie państw trzecich. Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
  2. Z zastrzeżeniem pewnych warunków prawnych, Gościowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących. Gość ma także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wnioskowania o przeniesienie danych. W szczególności ma prawo zażądać kopii posiadanych danych osobowych, a w przypadku skorzystania z tej opcji wielokrotnie, Spółka może za to pobrać odpowiednią opłatę. Jeśli została udzielona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych to można taką zgodę wycofać w każdej chwili ze skutkiem na przyszłość, tj. wycofanie zgody nie wpływa na praworządność przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. W przypadku wycofania zgody, można nadal przetwarzać dane osobowe, gdy istnieje inna podstawa prawna takiego przetwarzania. Gościowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

B&D Hotels S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzymalitów 17, 03-141 Warszawa;

  1. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@hotelepark.pl;
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług;
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres maksymalnie 10 lat;
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 
  7. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
Photo gifts
Recieve gifts and discounts with the HP Park program Details coming soon
Other events
Choose your hotel
  • HP Park Plaza Hotel Wrocław
  • Hotel HP Park Olsztyn
  • HP Park Hotel Poznań
Check-in 19 Nov 25
Check-out 20 Nov 25
Book Choose your hotel
  • The best price exclusively on our website

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by B&D Hotels S.A., Grzymalitów 17 , 03-141, Warszawa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved