§ 1
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§ 2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3
- Podczas meldunku Gość zobowiązany jest do:
- okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem, celem zweryfikowania jego tożsamości,
- wyrażenia zgody na dokonanie preautoryzacji na karcie kredytowej lub pozostawienie depozytu w gotówce, jako gwarancji płatności,
- wcześniejsze wyrażenie zgody na preautoryzację, potwierdzone podpisem lub kodem pin, jest zgodą na obciążenie karty Gościa w przypadku, gdy z jakichś przyczyn Gość opuścił hotel nie rozliczając się z hotelem za swój pobyt.
§ 4
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do 22:00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody, usterki lub awarii, bezpośrednio po jej stwierdzeniu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu HP Park Plaza.
§ 5
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwa zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Hotel dołoży starań, aby - w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§ 6
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- wypożyczenie rowerów,
- udostępnienie skrytki sejfowej w recepcji hotelowej w celu przechowywania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
- przechowywanie bagażu; Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
§ 7
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 8
- Parkowanie samochodu na terenie hotelu jest dozwolone tylko w miejscach do tego wyznaczonych i płatne wg cennika.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§ 9
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaj uszkodzenia, zniszczenia lub utratę przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 10
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę i koszt Gościa pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc od dnia wyjazdu Gościa. Przechowywane będą wszystkie przedmioty pozostające w pokoju z wyjątkiem bielizny osobistej.
§ 11
We wszystkich pokojach hotelowych obowiązuje zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. W hotelu są wyznaczone miejsca do palenia tytoniu. Informacja – recepcja tel. 9.
Złamanie zakazu palenia w pokojach oznacza konieczność dearomatyzacji pokoju. Koszt 500,00PLN/brutto - zostanie doliczony do rachunku.
§ 12
- Administratorem danych osobowych zebranych od Gości jest: B&D Hotels S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzymalitów 17, 03-141 Warszawa. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@hotelepark.pl.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- planowania i zarządzania realizacją usług, przetwarzania płatności, przeprowadzania czynności rachunkowych, rewizyjnych, rozliczeniowych oraz windykacyjnych;
- rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz świadczenia zamówionych usług;
- rozstrzygania sporów, dochodzenia realizacji naszych umów oraz wykazywania zasadności, wniesienia lub obrony roszczeń;
- zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi np. dotyczącymi prowadzenia dokumentacji sprzedaży do celów podatkowych lub wysyłania powiadomień oraz innych informacji tak jak wymaga tego prawo.
- W przypadkach, w których została wyrażona zgoda, dane osobowe są przetwarzane także w celu otrzymywania ofert, innych informacji dotyczących usług (w tym poprzez newslettery marketingowe) oraz informacji na temat planowanych wydarzeń.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane do podejmowania jakichkolwiek automatycznych decyzji lub tworzenia profili innych niż opisane powyżej.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do realizacji lub konieczne do wypełnienia zobowiązań prawnych Spółki albo jest niezbędne do celów uzasadnionego interesu Spółki, pod warunkiem, że interesy lub podstawowe prawa i wolności Gościa nie okażą się nadrzędne; przetwarzanie może się opierać również na zgodzie Gościa, jeśli jednoznacznie została ona udzielona.
- Zbieraniu i przetwarzaniu podlegają w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
- Informacje kontaktowe – takie jak pełne imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres email;
- dane płatnicze – takie jak konieczne dane do przetwarzania płatności oraz zapobiegania oszustwom, w tym numery kart kredytowych i debetowych, numery kodów zabezpieczających oraz inne informacje związane z fakturowaniem;
- szczególne kategorie danych osobowych – w związku ze świadczeniem usług SPA
- oraz zapewnieniem wstępu do niektórych obiektów odnowy biologicznej, możemy zwrócić się z prośbą o informacje dotyczące zdrowia. Udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji; brak zgody, możemy uniemożliwić skorzystanie z niektórych zabiegów;
- Pozostałe dane osobowe – okazjonalnie możemy zwrócić się z prośbą o udzielenie nam informacji na temat daty urodzenia, zwyczajów lub preferencji w celu wysłania wiadomości z życzeniami; udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług. Dane osobowe nie będą przetwarzane na terenie państw trzecich. Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
- Z zastrzeżeniem pewnych warunków prawnych, Gościowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących. Gość ma także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wnioskowania o przeniesienie danych. W szczególności ma prawo zażądać kopii posiadanych danych osobowych, a w przypadku skorzystania z tej opcji wielokrotnie, Spółka może za to pobrać odpowiednią opłatę. Jeśli została udzielona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych to można taką zgodę wycofać w każdej chwili ze skutkiem na przyszłość, tj. wycofanie zgody nie wpływa na praworządność przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. W przypadku wycofania zgody, można nadal przetwarzać dane osobowe, gdy istnieje inna podstawa prawna takiego przetwarzania. Gościowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
§ 13
Podpisanie karty pobytu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu hotelowego.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: B&D Hotels S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzymalitów 17, 03-141 Warszawa;
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@hotelepark.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat;
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
§ 14