- Pokoje w hotelu wynajmowane są na doby. W przypadku, gdy goście nie określili czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego.
- Goście, którzy mają zamiar przedłużyć swój pobyt w hotelu uprzejmie proszeni są o zgłoszenie tego faktu w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajęcia pokoju. Rezerwacje są przedłużane w zależności od dostępności pokoi.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług gościom naruszającym tę zasadę.
- Osoby odwiedzające Gości hotelowych po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w recepcji na podstawie dowodu tożsamości.
- Serwis sprzątania w pokojach zapewniamy w godzinach od 8:00 do 16:00. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania w pokoju, prosimy o wywieszenie na drzwiach tabliczki „proszę nie przeszkadzać”.
- Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w depozycie w recepcji. Odpowiedzialność hotelu jest ograniczona w przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza depozytem recepcji.
- Przedmioty pozostawione przez Gości w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę i koszt Gości pod wskazany przez nich adres. Hotel przechowuje wszystkie przedmioty pozostawione przez Gości przez okres 1 miesiąca od dnia wyjazdu Gościa. Nie przechowuje się bielizny osobistej.
- Goście mają obowiązek zgłosić wszystkie szkody i usterki powstałe w trakcie pobytu niezwłocznie po ich stwierdzeniu. Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia elementów wyposażenia hotelu powstałe z ich winy lub z winy osób ich odwiedzających.
- Goście hotelu ponoszą odpowiedzialność finansową za wykorzystane oraz zamówione w trakcie pobytu usługi i towary. W przypadku nieuiszczenia za nie opłaty hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą równoważącą zamówienia.
- Parkowanie samochodu na terenie hotelu jest dozwolone tylko w miejscach do tego wyznaczonych i płatne według cennika. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju, a mogących stanowić źródło zagrożenia pożarem.
- Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia. Złamanie zakazu wiąże się z doliczeniem do rachunku Gości kwoty w wysokości 100 EURO. Na terenie Hotelu znajdują się wyznaczone strefy dla osób palących. Informacja o tych miejscach znajduje się w recepcji.
- Hotel dopuszcza możliwość pobytu Gości wraz ze zwierzęciem (pies, kot) po uprzednim zgłoszeniu takiego pobytu oraz uiszczeniu opłaty. Pobyt Gości ze zwierzęciem nie jest dozwolony w pokoju Junior Sute i Apartamencie. Hotel może odmówić przyjęcia gościa ze zwierzęciem ze względu na wielkość zwierzęcia lub rasę.
- Każdorazowo opuszczając pokój Goście powinni sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Administratorem danych osobowych zebranych od Gości jest: B&D Hotels S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iodhp@hotelepark.pl.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
1) planowania i zarządzania realizacją usług, przetwarzania płatności, przeprowadzania czynności rachunkowych, rewizyjnych, rozliczeniowych oraz windykacyjnych;
2) rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz świadczenia zamówionych usług;
3) rozstrzygania sporów, dochodzenia realizacji naszych umów oraz wykazywania zasadności, wniesienia lub obrony roszczeń;
4) zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi np. dotyczącymi prowadzenia dokumentacji sprzedaży do celów podatkowych lub wysyłania powiadomień oraz innych informacji tak jak wymaga tego prawo.
- W przypadkach, w których została wyrażona zgoda, dane osobowe są przetwarzane także w celu otrzymywania ofert, innych informacji dotyczących usług (w tym poprzez newslettery marketingowe) oraz informacji na temat planowanych wydarzeń.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane do podejmowania jakichkolwiek automatycznych decyzji lub tworzenia profili innych niż opisane powyżej.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do realizacji lub konieczne do wypełnienia zobowiązań prawnych Spółki albo jest niezbędne do celów uzasadnionego interesu Spółki, pod warunkiem, że interesy lub podstawowe prawa i wolności Gościa nie okażą się nadrzędne; przetwarzanie może się opierać również na zgodzie Gościa, jeśli jednoznacznie została ona udzielona.
- Zbieraniu i przetwarzaniu podlegają w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
1) Informacje kontaktowe – takie jak pełne imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres email;
2) Dane płatnicze – takie jak konieczne dane do przetwarzania płatności oraz zapobiegania oszustwom, w tym numery kart kredytowych, debetowych i płatniczych, numery kodów zabezpieczających oraz inne informacje związane z fakturowaniem;
3) Pozostałe Dane Osobowe – możemy zwrócić się z prośbą o udzielenie nam informacji na temat daty urodzenia, zwyczajów lub preferencji np. w celu wysłania wiadomości z życzeniami; udzielenie zgody jest podstawą do wszelkiego korzystania z takich informacji.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług. Dane osobowe nie będą przetwarzane na terenie państw trzecich. Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
- Z zastrzeżeniem pewnych warunków prawnych, Gościowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących. Gość ma także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wnioskowania o przeniesienie danych. W szczególności ma prawo zażądać kopii posiadanych danych osobowych, a w przypadku skorzystania z tej opcji wielokrotnie, Spółka może za to pobrać odpowiednią opłatę. Jeśli została udzielona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych to można taką zgodę wycofać w każdej chwili ze skutkiem na przyszłość, tj. wycofanie zgody nie wpływa na praworządność przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. W przypadku wycofania zgody, można nadal przetwarzać dane osobowe, gdy istnieje inna podstawa prawna takiego przetwarzania. Gościowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
B&D Hotels S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@hotelepark.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres maksymalnie 10 lat;
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.